Домашнє завдання


  • Завдання для самостійного
    опрацювання з  
    18 по по 22 травня
Читання 

с. 182 - 185 , прочитати 
Тестова робота по темі  "Візьму перо і спробую"




Природознавство  

 с. 163 - 167 прочитати,
у зошиті с. 58, 59 , 60.

Контрольна робота по темі "Організм людини" 




ТЕСТОВА  РОБОТА З ЧИТАННЯ
по темі "Візьму  перо і спробую"         
1.     Автором вірша «Дивна звичка» є…

А
Тамара Коломієць;
Б
Анатолій Костецький;
В
Іван Світличний.
2. Твір Миколи Носова «Як Незнайко складав вірші» є
А
віршем;
Б
оповіданням;
В
казкою .
3. Химерні чоловічки Тамари Коломієць – це …
А
чоловічки з каштанів;
Б
пластилінові чоловічки;
В
чоловічки із жолудів.
4.Автором вірша «Чоловічки» є
А
Тамара Коломієць;
Б
Анатолій Костецький;
В
Іван Світличний.
5. Твір Василя Сухомлинського «Сергійкова квітка» є …
А
віршем;
Б
оповіданням;
В
казкою .
6. Про яку дивну звичку йде мова у вірші А. Костецького?
А
складати вірші;
Б
римувати слова;
В
смішити оточуючих.
7. Події , описані в оповіданні В Сухомлинського «Сергійкова квітка», відбуваються…
а) напередодні 1 вересня;
б) в передостанній день навчання;
в) під час літніх канікул.
8. Автором казки «Як Незнайко складав вірші» є…
а) Микола Носов;
б) Василь Сухомлинський;
в) Анатолій Костецький.
9. Поєднай хлопчиків і їхні подарунки
ножик
·         
·         
Максим
соловейко
·         
·         
Петро
ліхтарик
·         
·         
Гриць   
10. Поєднай рими.
Піски
·         
·         
не плачте
димарі
·         
·         
поріг
пробачте
·         
·         
казки
Сніг
·         
·         
зорі
11.Творче завдання.
Спробуй себе в ролі поета і віднови вірш, використовуючи слова із довідки.
Віє вітер з-під_________________________,
 у воротях – сірий______________________.
 Вітер сірому__________________________
 чеше вусики__________________________.
 Ясне сонце___________________________,
 коту спинку__________________________.
 Кіт воркоче,кіт_______________________,         
 ніби щось сказати_____________________.
Слова для довідки:   

котові, воріт, шовкові, кіт, виплива ,муркоче, хоче , пригріва.


Контрольна робота з природознавства



1. Чим людина відрізняється від тварин?

А  Людина живиться, дихає, росте, народжує дітей, помирає.

Б  Людина мислить, розмовляє, створює те, що не належить до природи.

В   Людина ходить на двох ногах, виконує різну роботу, у неї добре розвинений 

       головний мозок.

2. Продовж речення. 

 Тіло людини складається з багатьох частин, які називаються…

 А   кістками;            

 Б   організмами;            

 В  органами.

3. Вибери і познач правильні (істинні ) твердження.

А   Кожний орган дуже важливий для організму людини.

Б   Кожний орган виконує в організмі людини певну функцію.

В   Органи людини не залежать один від одного.

 4. За допомогою яких органів людина рухається?

 А   За допомогою мозку;     

 Б   за допомогою нервів;          

 В  за допомогою мязів;        

 Г   за допомогою кісток.

5. Продовж реченняОргани, які виконують спільну роботу, утворюють…

А   системи організмів;                 

 Б  системи органів;

В  нервову систему.

6. Які органи людини утворюють травну систему?

 А   Серце;          

 Б  кровоносні судини;                 

 В  кишківник;

 Г    стравохід;                

 Д  шлунок.

7. Які органи людини утворюють кровоносну систему?

 А  Серце;              

 Б    легені;          

 В    кровоносні судини;           

 Г  печінка.

8. Вибери і познач хибне (неправильне) твердження.

Яку роботу виконують в організмі серце і кровоносні судини?

А  Серце і кровоносні судини керують злагодженою роботою всіх інших органів.

Б  Серце і кровоносні судини забезпечують рух крові в організмі.

 9. Як інакше називається рух крові в організмі?

А  Кругообіг;                    

Б  колообіг;                     

В  кровообіг.

10. Закінчи речення.

Злагодженою роботою всього організму людини керує…

 А   головний мозок;                

 Б   спинний мозок;  

 В   нервова система;               

 Г  нерви.

11. З яких органів складається нервова система?

 А   Головний мозок;            

 Б  хребет;                

 В  спинний мозок;

 Г    нерви;                            

 Д   кровоносні судини.

 12.  З’єднай органи чуттів з їх функцією в житті людини

Очі          Допомагає розрізняти звуки

Шкіра     Допомагають розрізняти колір, розміри

Вуха       Допомагають розрізняти різні запахи

Язик       Допомагає відчути холод, тепло, біль

Ніс          Допомагає  відчути смак


Завдання для самостійного

 опрацювання з  
12 по 15 травня

1. Математика 
      Контрольна робота(річна)

2. Українська мова  
Контрольна робота(річна)

3. Російська мова

  Контрольна робота (річна)

упр.497 і упр.515.

4. Читання  
cт.  173 - 181  прочитати
5.Природознавство   
ст.157 - 162 читати ( зошиті ст. 56, 57 )


1. Математика    Контрольна робота ( річна)

Контрольна робота( річна)
1. Розв'яжіть задачу.
У 6 менших пакетів розсипали 12 кг крупи. В один більший пакет вміщується на 1 кг більше, ніж у менший. Скільки потрібно більших пакетів, щоб розсипати 12 кг крупи?
2. Обчисліть приклади.
308 - 199                         48 : 8 + 9 • 5                    
325 +580                         43 - 72 : 8 + 7        
571 -(324-48)                   5 м - 23 см

939 - (424 + 84)               1 км - 350 м          

3. Розв'яжіть рівняння.
х + 540 = 870                   730 - х = 110
4. Накресліть відрізок завдовжки 58 мм.
5. Додаткове завдання
.(по бажанню)
У саду зібрали 452 кг яблук, це на 130 кг більше, ніж груш. Скільки кілограмів груш і яблук разом зібрали в саду?


МОВНА ТЕМА (УКР.  МОВА)Повторити правила!!!
(виконати  тільки практичну частину)

1.  Головні члени  речення(ст. 47)

2 . Звертання(ст.45)

3.Синоніми(ст.58), антоніми (ст.61)

4 .Будова слів: Закінчення(ст.64), основа слова (ст.66), частини основи(ст.68, 92, 103.)

5. Правопис префіксів роз-, без-, з-, с-,(ст..95, 98)

Апостроф після префіксів(ст.100)

6.Правопис слів з ненаголошеними е-и  у коренях(ст..79)

7.Іменник(ст. 111,  117,121, 128, 131, )

8.Прикметник (ст. 111, 140, 144, 147 )

9 .Дієслово (ст. 111, 167, 176)

10.Практичне завдання



Практичне завдання

1. Диктант
Гуси, гуси, гусенята, візьміть мене на крилята...
Не їж мене, лиско, я тобі пісеньку заспіваю...
-    Весна , село, земля, розкидав, безмежний, сказав, зробив, спитав, сім‘я, бур′ян, здоров′я, директор, абрикос ,апельсин, горизонт.(Визначити рід іменників)

2. Синоніми до слова дорога…

3. Антоніми до слів: день, добрий.

4. Будова слів: 

дощ, школа, грибок, маленький, шахтар, принесла, подарунки.

5. Радісні діти ідуть до школи. 

(Підкреслити головні і другорядні члени речення. )

















Завдання для дистанційного   навчання
з  4  по  10  травня  










1. Математика    

 №979 , 980 , 983 , 991



 2. Українська мова  

Впр.435 , 436(письмово)

3. Російська мова 

Упр.447 , 468 читать ,

Упр.452 , 459 письменно.  Правило ст.148.


4. Читання  
Вірш"Дивосвіт" напам"ять (с.170)
Тести по темі "Прийди , весно , з радістю "
5.Природознавство   
ст.152 - 156 читати (у зошиті с. 54 , 55 )


Перевірна робота за розділом «Прийди, весно, з радістю»

1.  З твору «Благослови, мати, весну зустрічати!»(За В. Скуратівським) матері і бабусі випікали для дітей печиво у формі…
а) ведмедиків ;    б) жайворонків;      в) зірочок.
2.  Впізнай вірш  за уривком:
 «Як весна зламала кригу,  в берег вдарила з розбігу -
   без вітрила, без весла припливла в човні весна…»
а)  «Березень  ;б) «Квітень»; в) «Вийшов травень з лісу»
3. Коли відбуваються події в оповіданні  «Гуси-лебеді летять»?
а) весною;      б) зимою;    в) влітку .
4. Дійові особи оповідання « Гуси-лебеді летять»:
 а) мама і син ;  б) тато і син ;  в) дідусь та внук.
5. Автором вірша «Розмова з одудом » є…
а) Валентина Ткаченко;
б) Леся Українка;
в) Андрій М’ястківський.
6.  Наші пращури відзначали Новий рік у:
а) квітні        б) березні;        в) січні.
7. Який місяць у давнину називали : капельник, марець, березіль?
а) березень ;    б) квітень ;     в) травень.
8. «Цвітень , лелечник , краснець» - так у народі називають місяць :
  а) червень ;   б) липень ;  в) квітень.
9.  Поміркуй і запиши з  ким зустрівся травень у вірші Миколи Сингаївського «Вийшов травень з лісу».
_______________________________________________________

10.  Вибери продовження до кожного рядка веснянки з твору «Благослови, мати, весну зустрічати!»(За В. Скуратівським) і  постав у квадратиках відповідні цифри.

Принесла я вам             житечко
Щоб родилось               літечко
Ще й червонії                діточки
Щоб квітчалися              квіточки   



Завдання для 

самостійного опрацювання 

з 27  квітня по 03 травня

1. Математика     
№930, 933, 936 ,942, 948. 
 
2. Українська мова  
Правило ст.167-168 , впр. 416 , 420 .
Зразок (до впр.416) :
Вечір (що робить ?) настає.

3. Російська мова  

упр. 437,442 (2)-письмово


4. Читання  
cт.  165-170 прочитати

5.Природознавство   
ст.147-151 читати (у зошиті ст. 52, 53)











Завдання для самостійного опрацювання з  20 по 24  квітня

1. Математика     №904, 906, 907, 915  




2. Українська мова впр.414 
3. Російська мова  Впр. 432, 436
4. Читання  cт.  160-164 прочитати 







 5.Природознавство Тестова перевірка і 

 ст.144-145 читати (у друкованому зошиті ст. 51

6.Я у світі прочитати ст.124-134.


                                 Тестова перевірка з природознавства

1. Тварин, які живляться іншими тваринами називають:
а) травоїдні;
б) хижі;
в) всеїдні.
2. Як добуває собі корм жаба?
а) Дістає з мулу;

б) ловить на льоту;

в) дістає з води.

3. Розмножуються відкладаючи ікру у водойми:

а)  риби;                          

б) птахи;                         

в) плазуни

4. Вигодовують своїх малят молоком:

а)  звірі,                          

б) птахи,                         

в) комахи

 5. Що подібне у розмноженні плазунів і птахів?

а) відкладають яйця

б) будують гнізда

6. Назви продукти харчування, які подарували нам бактерії
а) молоко, йогурт, картопля
б) сметана, сир, квашена капуста
в) ліки, цукерки, лимон
7. Бактерії живляться:
а) іншими бактеріями;
б) рештками рослин і тварин;
в) поживними речовинами.
8.Як називається частина гриба, схована під землею, через яку вони живляться.?
а).корінь
б). грибниця
9. Які з перелічених грибів ви не покладете до своєї корзини?а) білий гриб, лисичка, сироїжка, підберезовик
б). мухомор, бліда поганка ,несправжній опеньок
10. Де правильний ланцюг живлення:
а). сосна, жук-короїд, дятел
б). сойка, жолудь, яструб.
11. Напиши декілька рослин занесених до Червоної книги.
12. Напиши декілька тварин занесених до Червоної книги.

ПЕРЕВІРНА РОБОТА ПО ТЕМІ: 
 "Із скарбниці казкарів світу".    3 клас   

1. Які казки ти прочитав у розділі "Із скарбниці казкарів світу"?:
а) чарівні;     
б) літературні;     
 в) народні.

2 . Скільки треба було платити за вхід, щоб потрапити на виставу у ляльковий театр у казці "Пригоди Піноккіо"?:
          а) чотири гривні;    
     б) чотири сольдо;
           в) чотири долара.

3. У якому віці, за пророцтвом чаклунки, мала померти королівна у казці “Шипшинка”?
А) В 12 років     Б) В 10 років    В) В 15 років

4.Який наказ видав король у казці “Шипшинка”?
А) Контролювати кожен крок королівни 
      Б) Спалити всі веретена
В) Закрити королівну у кімнаті і ніколи не випускати

5. Астрід Ліндгрен: 
а) видатна шведська письменниця; 
б) відома американська актриса; 
в) відома німецька художниця.

6. Як звали Малюка ?
а) Сашко         б) Сванте Свантенсон            в) Сванте Малий

7. Скільки років було хлопчику ?
а) 5      б) 9       в) 7

8. Яким був Малий?
а) Добрий, відповідальний 
б) Хвалькуватий , безвідповідальний
в) Веселий, байдужий

9.Що дістав із книжкової полички Карлсон?
А) Банку варення     
Б) Парову машину     В) Іграшкову собаку

10.Як себе назвав Карлсон наприкінці?
А) Найкращій літун     Б) Найкращій машиніст   В) Найкращій моторист

11.З’єднай автора та його героя
Карлсон                            брати Грімм

Піноккіо                              Астрід Ліндгрен

Шипшинка                         Карло Коллоді

12.   Чи потрібно Карлсонові відвідати школу? Чому? 


ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
з 13 квітня по 17 квітня

МАТЕМАТИКА
№ 885, 890, 893, 895, 896, 900

УКРАЇНСЬКА МОВА
Впр.404, 405(1 і 2 завдання), 407, 409(1)

РОСІЙСЬКА МОВА
Упр.422, 425(все задания)

ПРИРОДОЗНАВСТВО
с.130-138 , зошит с.48-49

Читання 
Прочитати казку А. Ліндгрен "Про Карлсона..." і виконати перевірну роботу по темі " Із скарбниці казкарів світу"


Тести по казці К. Коллоді "Піноккіо"


К. Коллоді "Пригоди Піноккіо"

1. Карло Коллоді – псевдонім відомого:
а) італійського письменника;
б) російського письменника;
в) японського казкаря.

2. На головного героя казки схожий:
а) російський Буратіно;
б) французький Хлопчик-мізинчик;
в) український Котигорошко.
3. Яке прізвище було у столяра, який першим побачив поліно, що говорило?
а) Верба;             б) Вишня;                          в) Груша.
4. Куди поспішив Піноккіо замість того, щоб піти до школи?
а) на роботу;             б) в ляльковий театр;           в) до магазину.
5. Де взяв гроші Піноккіо?
а) продав свою куртку;
б) отримав зарплатню;
в) продав "Буквар".

6. Сольдо – це…

 а) одяг;           б) їжа;             в) гроші.
7. Як зустріли ляльки свого друга?
а) їм було байдуже до нього;      б) вороже;     в) з радістю.
8. Хто був хазяїном театру?
а) Жеривогонь;     
    б) Джеппето;               в) Арлекін.
9. Навіщо хазяїн наказав принести Піноккіо?
а) щоб дати йому прочухана;
б) щоб кинути його у вогонь;
в) щоб навчити читати і писати.
10. Кого К. Коллоді не згадує у казці?
а) Мальвіну
;                 г)Акулу;
б) Лисицю і Кота;
        д) Джузеппе;
в) Фітіля;
                       е) Черепаху Тортилу.
11. Які риси характеру притаманні дерев'яному хлопчику?
а) безпечність;
                      д) користолюбство;
б) безвідповідальність;
        е) довірливість;
в) скромність;
                       є) ввічливість;
г) кмітливість;
                       ж) небайдужість.
12. Чи потрібно, на вашу думку, читати казки? Чому?


Дорогенькі учні 3-Г класу!

Завдання для дистанційної роботи  на період з 6 квітня по 12 квітня.

Математика   №№ 865, 869, 870, 874, 879, 883

Українська мова
Вправа 391, 393(2), 397

Російська мова

Упр.414, выразительно читать

Читання
С.146-152, читати
Картинки по запросу картинки бажаю успіхівТестові запитання по цій темі будуть пізніше.

Природознавство

С.128- 132, у зошиті с.45-47



Завдання для учнів 3-Г класу на час карантину.
МАТЕМАТИКА
Досконало вивчити таблицю множення та ділення.
РОСІЙСЬКА МОВА
УПР. 344, 367, 373
Я У СВІТІ
с.106-113 читати
ПРИРОДОЗНАВСТВО
с.119 - 121, зошит с.41
ЧИТАННЯ
с.121-128, прочитати, до кожної частини намалювати малюнок та придумати назву,
с.129. дати відповіді на запитання,
с.131-140 , 1 вірш Шевченка напам'ять (на вибір)

Комментариев нет:

Отправить комментарий